Inicio  |  Fotos  |  Noticias  |  " target="_top">Libro de visitas  |  Foro  |  Correo  |  Bandeira como páxina de inicio

OS COMEZOS DO FUTBOL EN BANDEIRA

 

Os primeiros datos sobre o Fútbol en Bandeira, atopámolos no ano 1933. O Bandeira F.C., disputa un partido contra do equipo lalinense C.D. Loriga no campo do Hospitalillo de Lalín o 9 de Xullo de 1933. O equipo de Bandeira estaba formado polos mozos de Quintás, os da Viña, os da Mota e outros coma o mozo Pepe de Pérez que en máis dunha ocasión puxo en apuros o meta do Loriga tras as perigosas internadas pola banda.

O encontro foi presenciado por miles de persoas e aínda que o resultado non foi favorable ós de Bandeira, deixaron unha moi boa impresión. O remate foi unha festa.

Da importancia deste encontro, recollemos parte do artigo publicado 018 de Xullo do xornal RAZÓN de Lalín:

 

"El domingo día 9 de julio de 1933, contendieron en el Campo del Hospital de esta villa, los equipos Bandeira F. C. y el local C.D. Loriga. Al presentarse en el field los equipos son largamente aplaudidos por el público. En el encuentro, que fue presenciado por unos millares de personas, hizo el kick-off, en medio de una estruendosa ovación, la bella y gentil madrina del Loriga la señorita Mercedes Teijeiro Villa, a la que los capitanes de los equipos obsequiaron con artísticos ramos de flores; por su parte, la señorita Teijeiro regaló a sus ahijados un valioso y artístico banderín.

La victoria fue para los de casa por escasa diferencia 4-3, aunque los lalinenses dominaron siempre, los de Bandeira también tuvieron momentos de lucidez, destacandose los defensas. Los del equipo local, aunque se portaron regularmente, dejaron entreverla falta de entrenamiento, por cuyo motivo, no se apuntaron algún tanto más. Los héroes de la jornada fueron principalmente, Valdenebro, Salvador y Pío. "